W podsumowaniu roku fiskalnego 2013, który zakończył się w marcu 2014 roku, firma Namco Bandai podjęła m.in. temat popularności gry Dark Souls II w wersjach na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Z podanych informacji wynika, że druga część „symulatora umierania” znalazła się na półkach sklepów w liczbie 1,2 miliona egzemplarzy od czasu premier północnoamerykańskiej i europejskiej (odpowiednio: 11 i 14 marca br.).
Wersja pecetowa zadebiutowała już po zakończeniu roku fiskalnego 2013, więc nie wiadomo, jaką dokładnie popularnością
Dark Souls II cieszy się wśród posiadaczy blaszaków. W oparciu o statystyki graczy online na platformie Steam można wywnioskować, że
Dark Souls II radzi sobie nieźle. Należy także pamiętać, że
Dark Souls II na PC zadebiutowało 25 kwietnia, a więc półtora miesiąca po wersjach konsolowych.
W przypadku wersji na PC, już w dniu premiery okazało się, że pecetowy port najnowszego „symulatora umierania” powielił błąd poprzednika i zawiera całkiem sporo mniejszych lub większych błędów, choć twórcy obiecali przyjrzeć się sprawie i usunąć bugi.
Źródło:
"Meehovv" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2014-05-08 19:43:02
|
|